Ürün Yenileme Faturası Nasıl Oluşturulur?

Ürün yenileme faturası için ilk olarak Ürün / Hizmetler alanına giriş yapmanız gerekiyor.

Hızlı erişim adresi : Ürün / Hizmetler Sayfası

 

Süre uzatımı yapmak istediğiniz Ürünün yönetim alanına giriş yapmanız gerekmektedir.

 

Yönetim sayfasında yer alan "Yenileme Faturası Oluştur" butonuna basarak devam ediniz.

 

Açılır pencere alanından bir döngü seçmeniz ve  "Yenileme Faturası Oluştur" butonuna basmanız gerekiyor. İlgili butona basarak yenileme faturası oluşturabilirsiniz. 

Sistem sizleri fatura oluşturduktan sonra otomatik olarak yönlendirecektir. Ödeme yaptığınızda sistem otomatik olarak sürenizi uzatacaktır. Ek işlem yapılmasına gerek yoktur.

 

  • 103 Bu dökümanı faydalı bulan kullanıcılar:
Bu cevap yeterince yardımcı oldu mu?

İlgili diğer dökümanlar

İptal Talebi Nasıl Oluşturulur ?

İptal talebi oluşturma için  aşağıdaki adımları takip ediniz.• İlk olarak iptal talebi oluşturmak...

OTP Sistemi Nedir? OTP Sistemi Nasıl Kullanılır?

OTP sistemi müşterilerimizin hizmet güvenliğini üst düzeye çıkartması için aktif edilmiş bir...

İşletim Sistemi Nasıl Kurulur?

Merhaba değerli Hosting Dünyam müşterileri; Sanal Sunucuyu kullanmak için ilk olarak kurulum...