Google Dijital Workshop, Google’ın tüm kullanıcılar için çevrimiçi eğitim platformudur. Platform 2015 yılından beri kullanılmaktadır. Platformda farklı kategorilerde kurslar ve eğitimler bulunurken, eğitimin temel amacı bireylerin dijital bilgilerini geliştirmek ve bu gelişme sonrasında dijital pazarlama konusunda daha yetkin hale getirmektir.

Platformun en iyi yönlerinden biri, neredeyse tüm sertifikalı eğitimlerin tamamen ücretsiz olmasıdır. Google’dan dijital pazarlama eğitimi alacak, Google onaylı bir sertifikaya sahip olacaksınız ve kesinlikle hiçbir şey ödemeyeceksiniz.

Google Digital Workshop, Google’ın tüm kullanıcılar için çevrimiçi eğitim platformudur. Platform 2015 yılından beri kullanılmaktadır. Platformda farklı kategorilerde kurslar ve eğitimler olsa da eğitimin temel amacı bireylerin dijital bilgilerini geliştirmek ve bu gelişme sonrasında dijital pazarlama konusunda daha yetkin hale getirmektir. Platformun en iyi yönlerinden biri, neredeyse tüm sertifikalı eğitimlerin tamamen ücretsiz olmasıdır. Google’ın dijital pazarlama eğitimini alacak, Google onaylı bir sertifika alacaksınız ve hiçbir şey ödemeyeceksiniz.

Google Dijital Atölye Kursları

 

Google Dijital Workshop nedir? Ttüm eğitimler videolu dersler içerir. Her dersten sonra platform sizi kısa bir teste sokar. Kursun sonunda genel bir sınava gireceksiniz. Tüm sınav puanlarınızın ortalamasına göre kursu geçme başarınız belirlenir.

Google Dijital Workshop’ta dört farklı kategoriye ayrılmış 25 kurs bulunmaktadır. Tüm bu kursların tamamlanma süreleri değişiklik göstermektedir. Bu kursların tümü Dijital Güvenlik, Veri ve Teknoloji, Dijital Pazarlama, Kariyer Geliştirme başlıkları altında sınıflandırılır ve dijital bilginizi geliştirmek için tasarlanmıştır.

Google Dijital Seminerlerinde alabileceğiniz eğitim, dijital pazarlamanın temelleri, çevrimiçi reklamcılık, mobil cihazlar aracılığıyla müşteri iletişimi, çevrimiçi kampanyalar, çevrimiçi iş güvenliği, kurumsal tasarım ve daha fazlasını içerir.

Belki sektörünüzün ya da hedef sektörünüzün dijital dünyayla hiçbir ilgisi olmadığını düşünüyorsunuz ama giderek dijitalleşen dünyamızda her sektörün yolu bir gün dijital dünya ile kesişecek. Kısacası her işletmenin bir web sitesi ve sosyal medya hesapları olmalıdır. İşletmenizin veya şirketinizin sosyal medya hesaplarını en verimli şekilde yönetmek ve Google Arama’da üst sıralarda yer almak için dijital dünya hakkında bilgi sahibi olmanız gerekir. Bu nedenle herkesin temel de olsa dijital pazarlama bilgisine sahip olması gerekir.

Hangi sektörde olursanız olun, Google Dijital Seminerleri aracılığıyla özgeçmişimizle ilgili bir sertifika kazanırsanız, bir adım daha ileri gidersiniz. Dijital dünya becerilerinizin Google gibi bir şirket tarafından bu şekilde tanınması, iş basamaklarını daha hızlı tırmanmanızı sağlayacaktır.

Google Dijital Atölye Kullanımı

 

Google Dijital Workshop nedir, nasıl kullanılır gibi soruları yanıtlıyor ve Google Dijital Workshop’ta alabileceğiniz eğitim hakkında bilmeniz gereken detayları açıklıyoruz. Google’ın sunduğu bu ücretsiz ve sertifikalı eğitimler hakkındaki düşüncelerinizi yorumlarda paylaşabilirsiniz.

Google Türkiye, dijitalleşmenin ülkelerin sosyal ve ekonomik kalkınmasında rol oynadığı gerçeğinden hareketle, Türkiye’ye özgü içeriklerle geliştirdiği Dijital Workshop adlı bir eğitim projesini hayata geçiriyor. Üniversite öğrencilerini, çalışma hayatındaki bireyleri, işletmeleri ve toplumun tüm kesimlerini dâhil ederek değer yaratmayı hedefleyen proje, Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı, TOBB ve İşkur iş birliği ile hayata geçirilecek.

Dijital Atölye; fikirlerini işe dönüştürmek ve dijital dünyadaki kariyer fırsatlarını keşfetmek isteyen tüm Türk gençlerine; işini büyütmek isteyen KOBİ’lere açık olacaktır. Türkiye’nin her yerinden online olarak erişilebilen eğitimi tamamlayanlar, bilgi ve becerilerini belgelemek için dijital atölye yeterliliği alacaklar.

Özellikle çağımızın en önemli alanlarından biri olan dijital pazarlama alanında Google’ın sunduğu bir hizmet olan Dijital Workshop sayesinde iş arayanların özgeçmişlerinde dijital pazarlama sertifikası bulunan diğer adaylardan bir adım önde olmaları mümkün. Google Dijital Workshop uzun süredir var olmasına rağmen birçok kişi bu eğitimi bilmiyor. Dijital pazarlamanın ön planda olduğu bu dönemde Google herkesin dijital pazarlamayı öğrenmesi için böyle bir hizmet sunuyor.

Google Dijital Atölye Özellikleri

 

Google Dijital Atölye, Google’ın tüm kullanıcılar için çevrimiçi eğitim platformudur. 2015 yılından bu yana kullanımda olan platform, farklı kategorilerde kurslar ve eğitimler sunuyor. Tabii ki, tüm bunlar temelde kişinin dijital bilgisini geliştirmek içindir. Platformdaki neredeyse tüm sertifikalı eğitimler tamamen ücretsizdir. Bu şekilde, Google’ın sertifikasını alırsınız ve hiçbir zaman ödeme yapmazsınız.

Şu anda herhangi bir düzenleme bulunmadığından, isteyen herkes Google Dijital Atölye’de sertifikalı eğitim alabilir. Ayrıca herhangi bir temel bilgiye sahip olmanıza gerek yoktur. Platformda başlangıç, orta ve ileri düzey kurslar bulunmaktadır. Bu kurslar arasından size en uygun kursu seçerek hemen eğitime başlayabilirsiniz.

Sektörünüz, hedefleriniz veya konumunuz açısından dijital dünya hakkında bir anlayışa sahip olmanız gerekmediğini düşünebilirsiniz, ancak giderek artan bu dijital ortamda, hangi sektörde olursanız olun yolunuz birbirine bağlı olacaktır. Çok kısa bir süre Rakamlar kesişiyor. Öyle ki günümüzde küçük, orta veya büyük fark etmeksizin her işletmenin bir web sitesi veya sosyal medya hesabına sahip olması çok önemlidir.

Çalıştığınız veya sahibi olduğunuz şirket web sitesi için sosyal medya hesaplarının en doğru yönetimi, kullanıcı deneyimi gibi dijital pazarlamanın gereksinimlerini kaçınılmaz olarak anlamak zorundasınız. Bu nedenle, yeni başlayanlar için bile dijital pazarlama becerilerine sahip olmak çok önemlidir.

Google Dijital Atölye Kursları Ücretli Mi?

Google Dijital Atölye Nedir
Google Dijital Atölye Nedir

 

Ücretsiz olarak yararlanabileceğiniz kurslarla başlama ve tercihlerinize göre seçim yapma olanağına sahip olduğunuz Google Dijital Seminerleri ile kazanabileceğiniz bir sertifika ile kariyerinizde ilerleyebilir ve işinizi büyütebilirsiniz. 2006 yılından bu yana başarılı adımlar atan Google Türkiye, yeteneğinizi onaylıyor ve imkânsız olduğunu düşündüğünüz şeyi başarma fırsatınız var.

Arama motorları, web siteleri, sosyal medya, e-posta ve mobil uygulamalar gibi dijital kanallar aracılığıyla sunulan reklamları ifade eder. Bu çevrimiçi medya kanallarını kullanan dijital pazarlama, şirketlerin malları, hizmetleri ve markaları tanıma şeklidir. Tüketiciler, ürünleri araştırmak için büyük ölçüde dijital araçlara güveniyor. Örneğin, Think with Google Marketing Insights, tüketicilerin %48’inin sorgularına bir arama motorundan başladığını, %33’ünün bir marka web sitesini görüntülediğini ve %26’sının arama yapmak için bir mobil uygulama kullandığını tespit etti.

Google Dijital Atölye- Dijital Pazarlama

 

Günümüzde dijital pazarlama, pazarlamacıların markalarını yerleştirmesi gereken geniş bir kanal sistemi iken, çevrimiçi reklamcılık, bireysel kanallardan çok daha karmaşıktır. Dijital pazarlamanın gerçek potansiyelini anlamak için pazarlamacılar, etkileşim pazarlaması yoluyla etki yaratacak stratejileri keşfetmek için günümüzün büyük ve karmaşık çapraz kanal dünyasını derinlemesine anlamalıdır. Etkileşim pazarlaması, potansiyel müşterilerle anlamlı etkileşimler oluşturmanın ve zaman içinde topladığınız verilere dayanarak onları geri getirmenin bir yoludur. Müşterileri dijital bir ortama dâhil ederek marka bilinirliği oluşturabilir, kendinizi bir endüstri düşünce lideri olarak konumlandırabilir ve müşteriler satın almaya hazır olduklarında işletmenizi farklılaştırabilirsiniz.

Pazarlamacılar, çok kanallı bir dijital pazarlama stratejisi uygulayarak, yeni müşteri etkileşimi yollarının kapısını açarken izleyici davranışına ilişkin değerli bilgiler toplayabilir. Ek olarak, şirketler artan elde tutma oranları görmeyi bekleyebilirler. Invesp tarafından hazırlanan bir rapora göre, güçlü birçok kanallı müşteri katılımı stratejisine sahip şirketler, müşterilerinin ortalama %89’unu elinde tutarken, çok kanallı programları zayıf olan şirketler yalnızca %33’lük bir elde tutma oranına sahipti.

Dijital pazarlamanın geleceğine gelince, tüketicilere sunulan giyilebilir ürün çeşitliliğinde istikrarlı bir artış bekleyebiliriz. Forbes ayrıca sosyal medyanın B2B alanında daha fazla dikkat çekeceğini, video içeriğinin arama motoru optimizasyonu (SEO) için geliştirileceğini ve e-posta pazarlamasının daha da kişiselleştirileceğini tahmin ediyor.

Google’ın rekabette öne çıkmasına, büyümeye devam etmesine ve bir numaralı arama motoru olmasına yardımcı olan şey, arama sonuçlarını sıralayan PageRank teknolojisidir. İnternetteki en iyi arama motorlarından biri olan Google, daha alakalı arama sonuçları sağlamak için Google Haritalar ve Google Local gibi birçok başka hizmeti de içerir. Google dijital atölye hizmetlerine her daim fazla ilgi gösteriliyor.

0 CommentsClose Comments

m

Newsletter Subscribe

Get the Latest Posts & Articles in Your Email

We Promise Not to Send Spam:)